nl fr
Wat als ? Een antwoord op uw vragen!

Een situatie is voor u onduidelijk? U zit met uw handen in uw haar? Wij proberen een passend antwoord te formuleren.


U hebt een online aankoop gedaan met Bancontact/Mister Cash en u wenst deze te betwisten?

Voor betwistingen over uw transacties met Bancontact/Mister Cash, Maestro of Proton neemt u contact op met uw kaartuitgever (meestal uw bank).

U hebt een online aankoop gedaan met Visa/MasterCard en u wenst deze te betwisten?

Het kan gaan om een verkeerd bedrag, een probleem met de geleverde goederen of een dubbele boeking. Print dit formulier (formulier C) uit, vul het zo volledig mogelijk in en stuur het ondertekend naar Atos Worldline (Issuing Dispute & Fraud Administration), Haachtsesteenweg 1442, 1130 Brussel. Of fax het naar 02 205 85 88.

U hebt geen online aankoop gedaan en er is toch een onterechte transactie vermeld op uw uitgavenstaat van uw kredietkaart Visa/MasterCard?

Dit kan om een frauduleuze transactie gaan waarvan u het slachtoffer bent. Print dit formulier (formulier B) uit, vul het zo volledig mogelijk in en stuur het ondertekend naar Atos Worldline (Issuing Dispute & Fraud Administration), Haachtsesteenweg 1442, 1130 Brussel. Of fax het naar 02 205 85 88.

Er is een onterechte transactie vermeld op uw uitgavenstaat van uw kredietkaart Visa/MasterCard nadat uw kaart gestolen werd?

Deze (online) aankoop gebeurde nadat uw kaart gestolen werd? Print dit formulier (formulier A) uit, vul het zo volledig mogelijk in en stuur het ondertekend naar Atos Worldline (Issuing Dispute & Fraud Administration), Haachtsesteenweg 1442, 1130 Brussel. Of fax het naar 02 205 85 88.

Wanneer moet u een betwisting melden?

U doet dit best zo snel mogelijk. Volg de voorgestelde procedure en Atos Worldline behandelt u dossier met spoed.

Wat als u uw online aankoop heeft teruggestuurd en u krijgt het u beloofde geld niet terug?

Als u uw geld niet ontvangt binnen de afgesproken termijn, doet u hiervan best aangifte. Print dit formulier (formulier C) uit, vul het zo volledig mogelijk in en stuur het ondertekend naar Atos Worldline (Issuing Dispute & Fraud Administration), Haachtsesteenweg 1442, 1130 Brussel. Of fax het naar 02 205 85 88.