nl fr
Wie contacteren
Wie contacteren?

Uw kaartuitgever (meestal uw bank) is uiteraard uw eerste aanspreekpunt voor al uw vragen in verband met betaalkaarten. Hieronder zetten we voor alle duidelijkheid nog even op een rijtje bij wie u voor wat terecht kan.


Uw bank

De uitgever van uw kaart (meestal uw bank) is verantwoordelijk voor:

  • uw kaartaanvraag
  • alle bestandswijzigingen (adres, persoonlijke gegevens, ...)
  • verandering van de pincode
  • vervanging van de kaart
  • wijziging van het rekeningnummer
  • info over bijkomende verzekeringen
  • wijziging van de gebruikslimiet

Worldline

U kan zich wenden tot onze klantendienst voor :

U kan ons ook bereiken op het nummer 02 205 85 85 (van maandag tem zaterdag van 8u tot 20u). Het is belangrijk om uw kaartnummer bij de hand te hebben als u ons belt. Alleen door uw kaartnummer in te toetsen in het interactieve menu, kan u doorverbonden worden met onze medewerkers.

Card Stop

U kunt bij Card Stop terecht voor het blokkeren van verloren of gestolen kaarten.

Tel: 070 344 344 (+32 70 344 344 vanuit het buitenland)
7 dagen op 7 - 24 uur op 24
www.cardstop.be
 

Spaar&Pluk

Voor inschrijvingen:

Voor vragen of klachten: https://www.spaarenpluk.be/portal/web/footer/contact/