nl fr
saldo en limieten
Saldo en limiet

U vindt hier alle nuttige informatie in verband met het saldo en de limiet verbonden aan uw kredietkaart.


U bezit een privékaart 

Bij heel wat banken kunt u het beschikbare saldo op uw kredietkaart consulteren via de webbanking applicatie.

U kunt het beschikbare saldo van uw kredietkaart ook consulteren door u in te schrijven op ons automatische saldosysteem. Deze dienst is 24 uur op 24 - 7 dagen op 7 beschikbaar.

Hoe schrijft u zich in?

  • U vormt het nummer 02 205 85 85;
  • U kiest de gewenste taalcode;
  • U kiest de uitgever van de kaart;
  • U brengt uw kaartnummer in en bevestigt met #;
  • U kiest optie 1 (beschikbare saldo op uw kredietkaart);
  • U wordt doorverbonden met een operator die uw aanvraag zal registreren.
  • Nadien wordt u terug doorverbonden met het automatische systeem waar u twee maal een geheime code moet inbrengen (Deze kiest u zelf en moet uit 5 cijfers bestaan).
  • Zodra de code door het systeem is aanvaard, krijgt u meteen het saldo van uw kaart te horen.

Bij het volgende contact met het automatische saldosysteem kiest u voor de optie beschikbare saldo kredietkaart, tikt u de geheime code in (bestaande uit 5 cijfers) en valideert u met #. U krijgt dan uw beschikbare saldo te horen.

U bezit een bedrijfskaart 

Als u een bedrijfskaart bezit via BCC Corporate, kunt u uw uitgaven online consulteren op de website www.bcc-corporate.be.

Limiet wijzigen

Gelieve uw bank te contacteren als u de limiet van uw kredietkaart wenst te wijzigen. 

Saldo in uw voordeel

Een saldo in uw voordeel op uw uitgavenstaat wordt verrekend met de volgende betalingen. Gelieve uw bank te contacteren indien u dit saldo toch teruggestort wilt krijgen.