nl fr

Mijn kaart alles over uw betaalkaart

De problemen van vandaag (16.04.18) zijn intussen opgelost.

Wij verontschuldigen ons voor de hinder en danken u voor uw begrip.


 
 

Tijdens het Weekend van de Klant bezorgen handelaars consumenten een onvergetelijke winkelervaring met leuke acties, evenementen, straat- en winkelanimatie.

 

Meest gestelde vragen 
Kopie uitgavenstaat

Een uitgavenstaat niet ontvangen of verloren?
 

Vragen inverband met transacties

U wenst meer details over een transactie?

U wenst een transactie te betwisten?
 

Adres wijzigen

U bent onlangs verhuisd? Vergeet zeker niet uw bank te verwittigen!

Andere vaak gestelde vragen vindt u in onze rubriek helpdesk

 

Mijnkaart.be suggestie box

Belangrijke mededeling

De problemen van vandaag (16.04.18) zijn intussen opgelost. Wij verontschuldigen ons voor de hinder en danken u voor uw begrip.

Update  

Online betalingen (e-commerce) via Bancontact verlopen normaal.

Belangrijke mededeling

Als gevolg van de geplande interventie op ons betaal netwerk in de nacht van zondag 15 april op maandag 16 april, ondervinden onze betaaldiensten op dit ogenblik hinder:
 

  • Voor de betalingen bij de handelaars, stellen we zeer beperkte storingen vast voor betalingen met internationale krediet kaarten uitgegeven door sommige Belgische banken. Wij raden de kaarthouders die problemen zouden hebben aan om te betalen via een debet kaart (Bancontact, Maestro of VPay).
     
  • Sommige online betalingen (e-commerce) ondervinden op dit ogenblik hinder. Een oplossing werd getest en gevalideerd en wordt nu zeer snel operationeel gemaakt.

Gelieve ons te verontschuldigen voor het ongemak. Wij verzekeren u dat we er alles aan doen om zo snel mogelijk een oplossing te bieden.

Worldline

 

Mijnkaart.be alles over uw betaalkaart

Veiligheid

Gebruik uw kaart in alle veiligheid.


  > Tips

  > Verlies of diefstal

  > Misbruik

  > Preventieve blokkering

Kies uw kaart

Welke betaalkaarten zijn er?


Wat is het verschil tussen een Maestrokaart en een kredietkaart?

Overzicht van betaalkaarten.

Opgelet voor advertenties met zeer hoge kortingen op sociale media

Worldline stelt momenteel een stijging vast van het aantal fraudepogingen met kredietkaarten na online aankopen via fraudeleuze webshops. We raden consumenten specifiek aan om extra waakzaam te zijn voor advertenties met zeer hoge kortingen op sociale media zoals Facebook en Instagram. Via de advertenties komen consumenten terecht op onbekende webshops met een extensie .be of .nl, waarachter valse buitenlandse websites verborgen zitten.   

Worldline raadt consumenten aan om op elk moment alert te blijven bij het online shoppen en zich niet te laten misleiden door onrealistische kortingen. Dat kan bijvoorbeeld door via een zoekmotor onderzoek te doen over de webwinkel waar u wil kopen en na te kijken of de website alle informatie geeft over het terugsturen van goederen, de betaalwijze... Meer tips vindt u hier.

Ticket fraude 

Meer info op http://www.ilovemyticket.com/nl/

Veilig aankopen op Internet, kijk naar onze aanbevelingen op deze link.

 

Opgelet!

Uw bank, VISA, MasterCard of Worldline vragen nooit vertrouwelijke gegevens op via e-mail. Reageer hier dan ook niet op. En meldt dergelijke mails aan de federale politie.

 


 

Bent u een handelaar? ontdek het Atos Worldline aanbod